London Calling

 

London Calling, to the far away towns
Now war is declared, and battle will come down

Om en vecka bär det av mot LONDON! Äntligen, jag har velat åka dit sen... jag vet inte hur länge och nästa torsdag vid den här tiden befinner sig jag och Angelica i London, på riktigt! Det är egentligen inte det bästa, vi ska även se Coldplay på wembley. Det kommer bli så underbart. Men det är en fullspäckad helg, mycket ska hinnas med. Vi ska såklart shoppa Camden och Oxford street here we come! Sen första besöket i London måste man ju även åka dubbeldäckare, besöka Madame Tussaud och London eye. Vi har även lyckats planera in musikalen We Will Rock You! vilket också ska bli skit häftigt!

Det här ska bli en sjukt rolig resa och jag längtar så grymt mycket nu. Mycket ska som sagt hinnas med men jag hoppas på att jag kommer älskar staden så jag vill åka dit fler gånger för det är mer jag vill göra och se. Men vi har valt godbitarna till första besöket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0