Rock On!



Jaha då va man tillbaka från London, tyvärr. Jag måste säga att jag är helt förälskat i staden och funderar starkt på att flytta dit något år eller iallafall plugga någon termin där. Resan har varit helt underbar även dom det har varit lite upp och ner med ömma fötter, stela värkande axlar/rygg, sightseeing bussar som kör vilse och tunnelbanan som inte går när vi vill att den ska. Men detta har ändå varit en utav de bästa resorna för mig, mycket är nog tackvare Coldplay såklart och även we will rock you musikalen. Tänkte skriva ett inlägg om varje dag och berätta hur vi haft det så jag har något att fylla ut bloggen med. Det kommer även bilder later on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0