3 dagar kvar...

Ja nu är det bara tre dagar kvar till sol och värme! UNDERBART! Men idag ska det packas, vilket inte är lika underbart. Jag är väldigt dålig på att packa och brukar alltid ha med mig lite för mycket. Att packa för tre månader har jag heller aldrig gjort innan, det kommer bli svårt!  Men jag fick iallafall en riktig backpacker ryggsäck i julklapp som jag kommer släpa runt på och den ska tydligen rymma ganska många liter så vi får se hur detta ska sluta.

Igår hade jag en sista vinkväll med tjejerna med riktigt god mat, mycket tjejsnack och många glas vin. Det va jätte trevligt även om Angelica och Nina saknades. Jag kommer sakna er mina underbara tjejer. Men jag hoppas att ni planerar en ny vinkväll medan jag är borta. Någon gång där i maj hade varit perfekt och det hade varit kul om vi hade kunnat samla alla.

Nej nu ska jag pallra mig upp ur sängen och städa iorgning i köket och den börja packa.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0