18 dagar.

Ordet familj för mig är inte bara de människorna med samma kött och blod, det är större än så. De människor som jag tillåter komma in i mitt liv och komma mig nära är en del av min familj.

 

Jag tycker det är häftigt hur av en ren slump jag hamnade på Bali och fann något så speciellt. Det var inte alls meningen att jag skulle åkt dit under min första resa men jag tackar Li som fick mig till att åka dit.

 

Jag brukar säga att jag har två familjer eller rättare sagt två hem. Självklart är min familj här hemma i Sverige nummer ett men Bali är mitt andra hem. På Bali har jag dessutom fler familjemedlemmar som betyder lika mycket för mig som de av samma kött och blod. Det är människor som jag egentligen inte känt speciellt länge men som jag under kort tid kommit väldigt nära och börjat älska som om de vore biologiska syskon till mig.

 

Jag är lyckligt lottad som har en sådan stor familj med människor från hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0