6 dagar.

Jag är verkligen i stort behov av massage! Det ska bli så skönt att komma till Bali och kunna unna sig en riktigt go massage för 45 kr. Vi har ett speciellt ställe på poppies 2 som vi alltid går till.





Första gången jag gick dit gjorde jag en body scrub och då får man 30 minuters massage först och sen scrubar de en i 30 min. Det visste jag inte när jag kom dit så jag förväntade mig ingen massage alls men jag la mig på bordet och hon började knäcka min rygg. Det knakade så mycket i den att min massör blev lite ställd, men jag förklarade att det kan låta så ibland . Sen satte hon igång och börja knåda min rygg och herregud va skönt det var. Jag fick rysningar och ville verkligen inte att det skulle ta slut. men eftersom jag beställt body scrub så gjorde det ju tyvärr det. Men resten av gångerna jag gick det försökte jag alltid få samma tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0