49 dagar.

Min vanliga skrivkramp är tillbaka och här finns inget att göra på jobbet. Det känns rätt skönt att solen inte skiner idag. Synd för alla som har semester, men det känns lite bättre att sitta här i receptionen när solen inte strålar utanför fönstret.

 

Jag läste även ut min bok, Liza Marklunds Gömda nyss så jag antar att jag får gå upp och se om inte där finns något mer man kan läsa.

 

Ikväll ska jag och Malin gå och se den sista Harry Potter filmen i 3D. Har hört att den ska vara väldigt bra men det känns lite sorligt att det är slut nu. Man har ju växt upp med böckerna och filmerna och nu tar det stopp. Eftersom jag läst alla böckerna vet man vad som händer i filmerna men det ska ändå bli spännande att se den sista ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0