89 dagar.

Solen strålar och jag har legat ute och solat några timmar idag så jag har lyckats bli lite röd i skinnet. H Ä R L I G T ! Så skönt att vara ledig idag också! Men imorgon blir det faktiskt jobb. De ringde från Sömntutans förskola igår och undrade om jag inte ville jobba lite i helgen. Jag är verkligen inte den som tackar nej till arbete och sömntutan är ett dygnet runt öppet dagis med massa mysiga små knoddar.

Jag älskar solen
Aku cinta matahari
I love the sun


Igår blev det faktiskt lite pyssel till rummet, plus att jag städade och bytte plats på några av mina möbler. Men jag har haft ramar och lite tidningar liggandes rätt länge på mitt rum som jag tänkt göra något kul med. Så igår satte jag igång och klippa och klistra och fick ihop några tavlor som jag blev väldigt nöjd med! Jag älskar att pyssla med sånna saker så därför spar jag tidningar som har häftiga bilder. Älskar alla former av musik tidningar och igår hade jag även snowboard, skate, och surftidningar som jag även i fortsättningen ska hålla utkik efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0