Home sweer home!

Nu är vi äntligen här. Jag har nog faktiskt inte fattat det än men igår när vi tillslut kom från flygplatsen efter försening, långa köer ut och långa köer in i kuta så slängde vi bara direkt in våra väskor på rummet. Fräschade till oss och sen bar det av mot alleycats för att hälsa på de få som inte lämnat bali efter ramadahn. Så kramkalas och double double och sen var vi igång.
Jag och Molly visade Mel hur en ritktig utekväll i Kuta såg ut och jävlar vad roligt vi hade! Sen fick jag min efterlängtade padang food som natta mat. Helt perfekt!
Idag har vi varit nere på stranden och hälsat på våra vänner livräddarna, simmat lite i poolen och varit på flygplatsen och hämtat Nita. Så nu är hela gänget samlat!
Ikväll blir en lugn kväll med film och vi ska försöka se miss sverige också. Sen imorgon smäller det för då fyller Molly år! Woop woop!
Ska försöka lägga upp de få bilder jag hunnit ta nästa gång jag skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0