9 dagar.

Jag vet inte om jag redan skrivit om Tommy, Malolo eller Sayang?

Men jag hittade iallfall dessa bilderna på min dator så slänger upp dom.




Detta är hunden Tommy och apan Malolo, det bästa vänner. Malolo älskar att rida på Tommy och när man väl satt honom där är det väldigt svårt att få bort honom. Han är en väldigt rolig apa för Jeki som tar hand om honom åt en aussie kan säga åt Malolo att attakera folk. Såklart är det ju bara på skämt men när han säger åt Malolo att han till exempel inte gillar Dedi bli apan helt galen och börjar skrika. Det är väldgt väldigt roligt att se. Men i övrigt är han en snäll apa som äter det mesta och tycker det är roligt att klättra på folk.



Är dom inte söta tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0