I MORGON!!!

Så var väskan äntligen färdigpackad, redan 0.5 kilos övervikt men hoppas på att det är någon snäll person som checkar in oss i morgon. Det känns konstigt att vi åker imorgon, jag har nog fortfarande inte förstått det men kan inte sluta le när jag tänker på det.
Så tåget mot köpenhamn går klockan sju imorgon bitti. Det är så skönt att åka på morgonen så man slipper gå och vänta hela dagen. Sen landar vi 25 timmar senare 19.15 i Bali. Man har ju kontakter lite här och var så vi har ett hotellrum som väntar på oss och när vi kommer fram dit är det bara att slänga in väskorna, lägga på lite smink och sen är det Alleycats som gäller!
Tyvärr är det många som åkt hem nu efter Ramadah för att vara med sina familjer så våran välkomstkommite är inte speciellt stor. Men de som är kvar på Bali hoppas jag dyker upp och tar några öl/double-double med oss. Jag längtar efter att få krama dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0