35 dagar.

En eftermiddag i poolen..


Vi blev lite trötta på stranden en dag, vi orkade helt enkelt inte steka och ett gäng killar från Australien som vi lärt känna var sugna på att ta sig en titt på vår pool. Det hela slutade med ett litet poolparty!


Cirkel K (seven-eleven) ligger precis på hörnet vid vårt hotell så vi hade nära och bra till ölen. Det brukar vara så att vi försöker gå i olika omgångar och köpa öl åt varandra så att alla delar på kostnaden. Men just det här gänget Aussie har ganska gott om pengar och jag kan faktiskt inte minnas att jag eller Malin gick och köpte någon gång. Det är tre helsköna killar som jag verkligen hoppas att de kommer till Bali nu när vi åker tillbaka så vi får träffa dom igen och kanske till och med bjuda tillbaka!


Det dracks en hel del öl den dagen och oj vad roligt vi hade! Som ni ser på bilden byggde vi ett fin fint konstverk av alla tomma ölflaskor, vi hade simlektioner med Gita och jag hade en hel del konstiga bilder på min kamera dagen efter. När det började mörkna var det bara dags att hoppa in i duschen, slänga i sig lite snabbnudlar och sen mötas upp igen på alleycats för a night out..


Det var inte vårt första poolparty och verkligen inte vårt sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0