90 dagar.

90 dagar, tre månader, det känns bra. Snart ska biljetten bokas, måste bara få in skattepengar.

 

Har haft lite sömnproblem på senaste tiden, spelar ingen roll när jag gått och lagt mig men jag vaknar innan sju varje morgon. I N T E   O K E J ! Så igår hängde jag med till Peters stuga då killarna skulle dit och dricka lite öl. Det va väldigt roligt att umgås med dom igen, det känns som om det va längesen jag hängde med grabbarna och efter en flaska vin somnade jag rätt gött och vaknade halv elva i morse.

 

Jag hoppades på sol idag när man är ledig och allt men så blev det inte. Sitter därför "lite" smått rastlös på mitt rum och funderar på om jag inte skulle ta och göra om det, kanske måla lite och flytta runt på de få möbler jag har. Kanske göra ben av tegelstenar till min säng som är en madrass på golvet. Något måste jag göra i alla fall!

 

Dagens soundtrack, kan inte få den ur huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0