Lek

Jag hade lite lamt igår, vilket ingår i att njuta av sin ledighet, slippa göra någonting alls. Så jag plockade fram kameran för att se om jag knde hitta något kul att ta kort på. Eftersom det är en ny kamera så var det lite kul att testa de olika inställningarna och den här gången blev det självutlösaren. Jag har använt själutlösare mycket på min gamla digitalkamera så det va kanske inte någon ny inställning egentligen, men uttråkad som jag va så blev det iallafall några bilder. Det kanske inte är de mest kreativa snyggaste bilderna men jag tycker dom blev lite coola, kanske för att jag älskar skorna jag har på mig ; )





Min header är också ett resultat av hur uttråkad jag var igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0