London london london

Oj oj oj, det är mycket London nu. Har fått ett till "erbjudande" att åka dit. Då skulle det alltså bli tre resor till London inom loppet av fem månader. Är grymt sugen på att boka en biljett till.
Detta skulle isåfall vara i slutet av oktober och jag skulle åka med en jobbarkompis och hennes kompis. De ska gå och se Franz Ferdinand vilket gjorde mig väldigt sugen på att hänga med. Jag har redan sett dem en gång på Hultan och det va absolut inte helt fel. Det är bara en kort weekend fredag till söndag så det behöver ju inte bli allt för dyrt. Jag är som sagt väldigt sugen men det är något som gör att jag inte kan bestämma mig. Ah beslutsångest!
Nej det blir nog till att kolla priser ikväll när jag kommer hem. Nu är det back to work som gäller.


Some times the hardest and the right tings are the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0