Girls Night In

Tänkte skriva lite om min dag, det har ioförsig inte hänt så mycket spännande, men jag är uttråkad. Mamma och Pappa är på någon utflykt med pappas jobb så jag har huset för mig själv, med mina tre syskon. Dagen började med att jag och lillsyrran åkte in till stan för lite shopping. Det blev en ny väska, vilket behövdes för jag behöver en väska som min systemkamera får plats i nu när det blir utflykt till London på torsdag. Växlade även pengar till det så nu är allt klart, redo att åka. Förutom att jag inte fått mina jävla Coldplay biljetter än, jag är "lite lätt" orolig för de skulle skickat de för två veckor sedan. Jaja, det problemet får vi ta tag i på måndag antar jag.

Resten av dagen har varti rätt seg, körde en sväng med hunden till Steninge för att inspireras och ta lite kort. Note to myself: ta inte med hunden nästa gång, speciellt inte när man bestämmer sit för att klampa in i en fårhage för att se om man kan få en bild på havet.
Tur att man har en lydig hund så jag fick några bilde på de små fåren och havet. Har inte lagt in bilderna ännu, tänkte ta en runda imorgon igen om jag få mer bilder, på något annat än får den här gången, innan jag sätter igång och börjar redigera.

Väl hemma bar det av mot stan igen för att åka in till stan och plocka upp några filmer, lite godis, pizzor och thai mat. De perfekta ingridienserna för a Girls Night In för me and my sis. Så nu sitter jag här efter två av tre filmer ligger Alva deckad i soffan. Överväger nu om man ska sätta på den tredje filmen eller om man ska hoppa i säng, börjar bli
rätt trött så de lutar åt sängen.





God Natt


Kommentarer
Postat av: syster ^^

svaar; ja-aa ((:

2009-09-15 @ 20:22:47
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0