Resfeber...

Nu är det inte många timmar kvar tills man lämnar snö och slask för sol och värme istället så det är självklart att resfebern börja komma smygandes. Gick tidigt från jobbet idag för att hinna fixa några små ärenden och försöka packa om lite. Väskan är knök full så jag måste nog försöka rensa ut lite om mans ska få med sig något hem.

Men 22.04 ikväll går mitt och Victors tåg till Kastrup sen måste vi vänta några timmar där så går första planet 06.45 om jag inte minns helt fel till Munchen och där blir det ännu mer väntan innan vi tar nästa flyg till Bangkok som ska vara framme runt åtta på morgonen tror jag. Det lilla vi planerat är att vi ska stanna iallafall en natt i Bangkok så när vi komme fram ska vi ta oss till Koh San Road, vilket ska vara en bra backpacker gatan med billiga hotell och resturanger och sånt. Trevlans Trevlans.

Nej nu ska jag gå och rensa min väska och se om inte jag kan hitta något jag kan plocka ur den.

So long, Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0