2 veckor = 14 dagar = 336 timmar = 20160 minuter = 1 209 600 sekunder

 



Nu är det inte långt kvar. Vid den här tiden om 336 timmar sitter jag och Malin på planet mot nya äventyr i Asien & Australien. Fem månader av sol, bad, fest och äventyr!

 

och den andra december, efter en månad i Thailand, landar planet på ön på bilden. BALI ♥ Amanda!

Men jag har två veckor framför mig med hårdträning! Jag gick mitt första pass på TK i lördags och älskade det, så nu har jag nästan ett pass bokat varje dag. Jag är visserligen lite sen på det för jag hinner ju inte riktigt komma i bikiniform på två veckor, men bättre än inget antar jag. Så snart ska jag iväg på ett pass Core, men först ska jag kolla lite Bondi Rescue och längta till Australien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0