Resedagbok

Från min förra resa lärde jag mig att den här gången ska jag skriva dagbok så ofta som möjligt. Idag ångrar jag mig jättemycket att jag inte köpte ett block och en penna och skrev ner mina tankar under resans gång. Jag hade gett vad som helst idag för att kunna gå tillbaka och läsa om allt som hände. Visst, man glömmer inte en sån resa i första taget men tankar, funderingar och små saker som kanske gjorde mig lite extra glad ena dagen är sånt som snabbt blir suddigt när man tänker tillbaka.

Förra gången jag var borta var det även tänkt att jag skulle skrivit här men det gick ju inge vidare...
Därför har jag nu skapat en profil på resedagboken.se som jag ska försöka uppdatera lite oftare, här är en länk:
http://www.resdagboken.se/Web/Apps/User/Profile.aspx?id=147&epslanguage=sv&uid=186840


Idag kände jag att det var dags för ett litet "inför-resan-inlägg". Det är nu mindre än 30 dagar kvar nu, 27 dagar för att vara exakt, tills jag och Malin sitter på planet på väg bort från den kalla, trista hösten. Nedräkningen har börjat! Jag längat så sjukt mycket efter att få släppa lös Amanda på Resa igen och den här gången ska ni få följa med henne på nya äventyr.

Over and Out
Amanda snart på resa

Kommentarer
Postat av: Mallan

LÄNGTAR <3

2010-10-06 @ 20:17:41
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Angie

"In a suitcase is where she belongs"

Ska bli kul att följa med på resan till ditt paradis darling!

2010-10-07 @ 12:15:02
URL: http://engeliqas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0