10 dagar.

Så tio dagar kvar... Det närmar sig verkligen med stormsteg nu och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att vi snart är där. Jag drömmer om det varje natt. Jag hade till och med en "mardröm" härom natten.

Vi kom till Bali och inget var sig likt. Allt var väldigt mörkt och grått och man vågade inte gå själv på Poppies. Jag blev så chockad i drömmen att jag fick en blackout och när jag "vaknade upp" tre dagar senare var jag hemma i Sverige igen och minndes ingenting. Det är alltid svårt att återberätta en dröm men det var läskigt iallfall.


Men på onsdag åker jag till min Angelica och hennes nya lilla knodd William. Det ska bli sååååå roligt att få träffa båda Angelica och lilla Wille innan jag åker. Men därför har jag börjar "provpacka" idag för att se om allt verkligen får plats i väskan jag tänkt ha.




Jag lyckades faktiskt att få ner det mesta så jag tror nog att det blir den väskan så slipper jag släpa på min stora ryggsäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0