24 dagar.

Söndag, vem gillar söndagar egentligen? Oftast vaknar man upp bakis, gör inget vettigt under dagen och så har man ångest för man ska jobba på måndag! Jag gillar dem i alla fall inte!

Idag har varit en sån typisk söndag, skit väder, inget att göra så jag har spenderat nästan hela dagen i sängen och tittat på filmer. Visserligen vaknade jag inte upp bakis imorse och jag ska inte jobba imorgon för en gångs skull! S w e e t !

Jag har tittat på en massa gamla favorit filmer idag. En av mina absoluta favorit filmer är Lords of Dogtown. Jag tröttnar aldrig på den filmer och har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den. Den är GRYM!





Men det blir nog en springrunda lite senare för att se om mina knän håller och så jag kommer ut och får lite frisk luft idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0