27 dagar.

Mmm... Min första lediga dag igår med sol på väldigt väldigt länge! Har jobbat väldigt mycket i sommar men igår hade jag äntligen en ledig dag mitt i veckan och jag hade sådan tur att solen var framme. Så det blev första stranddagen för mig iår!

Så jag och miss Sjösten pallrade oss ner till stranden för att försöka få lite färg. Jag är ju blek som en jäkla snögubbe nu. Har lite lite linjer kvar från i vintras men när man får höra att fan va blek du är när man skypar med Bali känns det sådär. Måste försöka jobba upp en lite grundfärg tills vi åker.


Jag tyckte jag var duktig som smörjde in mig igår innan vi gick till stranden men jag lyckades bränna mig en aning ändå. Det får nog bli lite högre solskyddsfaktor nästa gång. Men jag hoppas att det röda kommer bli fin fin brun färg idag!


Det ser inte ut som om det ska bli något höjdare väder i helgen men jobbar idag och imorgon och är sen ledig hela fem dagar! Förhoppningsvis tittar solen fram igen så jag får någon mer dag på stranden. Sen är det fyra arbetsdagar kvar tills jag blir arbetslös igen, Woohoo! Jag är så trött på detta jobb så det ska bli jävligt skönt att slippa det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0