5 dagar.

Jag är en liten bilnörd innerst inne. Jag älskar att titta på bilar, gärna snabbt snygga bilar eller gamla klassiker. Nu ligger ju min allra första bil, skodan, ute på blocket och det går inte att inte fundera på vad jag vill ha för bil nästa gång. Just nu är jag väldigt inne på en gamla klassiker men jag antar att det kommer sluta med den billigaste bilen jag kan hitta för jag kommer inte ha speciellt mycket pengar kvar tror jag när jag kommer hem från Bali.




Dessa söta bilar var med och körde i Rallyt och jag blev verkligen helt förälskad. Jag skulle vilja ha en gammal Amazon, Bubbla eller en likadan som den orangea saaben. Men med en gammal bil kommer det mycket underhåll, men hade det inte varit häftigt!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0