7 dagar.

EN VECKA KVAR!!!!




För ett tag sen var jag på rally med min pappa, Tilde och hennes pappa nere i hästveda. Jag hade nog inga riktigt förväntnigar innan jag åkte och tvekade faktiskt först på om jag skulle följa med. Men jag hade riktigt roligt och går gärna på fler rallyn. Eller allra helst hade jag nog suttit i en utav bilarna som kör istället för att bara titta på. Älskar när det går fort och hade så gärna vela testa köra eller bara få sitta jämte och åka med!


Vi satt uppe på Tildes farmors tak och hade hur bra utsikt som helst över bilarna som susade förbi på grusvägen nedanför oss.



Det dammade rätt så rejält ibland när de körde och sladdade riktigt brett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0