46 dagar.

Jag har glömt att gratulera en av mina bästa vänner Angelica som i torsdags fick en son!

 

Jag minns när jag fick reda på i vintras att hon var gravid. Jag satt på ett internetcafé i kuta och fick en smärre chock när jag läste mailet. Jag visste faktiskt inte om jag skulle skratta eller gråta. Min Angelica skulle ha barn till sommaren! Det tog ett bra tag för mig att smälta det hela och jag hoppas verkligen inte att Angelica tog illa vid sig av de känslor som först strömmade in när jag fick höra nyheten.

 

Idag tycker jag det är jätteroligt och mysigt att Angelica och Coffe har fått en liten William och jag kan inte vänta tills jag får träffa den lilla stjärnan.

 

Grattis Angelica och Christoffer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0