61 dagar.

Äääääääntligen helg!



Jag är helt slut men det har varit en ritkigt bra vecka med festival, Coldplay och Bali biljett! Idag är det exakt två månader kvar tills vi åker. Jag minns hur fort det gick förra gången! Nu när jag jobbar varje dag hoppas jag att dagarna kommer gå extra fort! Sen när jag slutar jobba så är det två veckor kvar och sen sticker vi!!

Men fortfarande lite förberedelser kvar som måste göras, eller ja det är mest att jag behöver söka ett två månaders visum och sen få ihop alla pengarna jag behöver genom att sälja bilen och leva snålt i sommar. Men det är det värt!

Hade en massa bra ideer igår till roligare inlägg men va för trött för att skriva och nu har jag glömt bort allt så det blir bara detta idag.


En till skakig Daniel Adams-Ray video från WTAI, min nya kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0