45 dagar.

Jag är ett riktigt stort fan av serien So you think you can dance och följer nu säsong åtta slaviskt. Det är ganska lustigt att jag gillar det så mycket för jag är inte den männsikan som gillar att dansa, jag kan helt enkelt inte. Men drömmen är att kunna dansa som deltagarna i showen. Det är helt magiskt! Jag har väldigt många favorit rutiner och jag skulle kunna fylla bloggen med dom och det klippet här nedanför är en som jag aldrig glömmer. Jag får rysningar varje gång jag ser på det.

Storyn i den här rutinen är att tjejen är beroende och killen är själva beroendet. Jag tycker den är väldigt vacker och jag älskar den mörka känslan i det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0