39 dagar.

Jaha då ligger man i hårdträning igen..

När man dricker varje dag, äter gott och inte rör på sig när man är ute och reser så har man lägga på sig några extra kilon. Jag skulle egentligen tagit tag i det direkt när jag kom hem men så blev det inte. Var inte jättemotiverad att börja gymma och sånt igen. Men nu när det faktiskt bärjar närman sig känner jag att jag inte har något val. Jag har börjat äta nyttigare och i onsdags tog jag min första spring runda.

Jag har sen dess haft sådan fruktansvärd träningsvärk att jag knappt kunnat gå de senaste dagarna. Därför gav jag mig ut igår igen för att se om jag kunde springa bort träningevärken, men det funkade inte riktigt som jag tänkt mig..

Mamma har alltid försökt få mig att följa med och springa men det har aldrig intresserat mig innan. Jag har alltid hatat tanken av att springa och när jag kom tillbaka svett och andfådd i onsdags sa mamma att det kommer bli som ett gift, du kommer inte kunna sluta när du väl börjat.

Hah, sure! tänkte jag. Men det kändes ritkigt bra när jag kom tillbaka igår och jag har redan planerat att springa imorgon igen. Nu jävlar!

Man måste ju som sagt bli redo för Kuta beach i september!

Nusa Dua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0