79 dagar.

Ska avika lita från mitt vanliga samtals ämne som är Bali och informera alla om att om två veckor ska jag se Coldplay live i Göteborg!!!!
Såg dem live första gången för snart två år sedan på Wembley i London. Det va deras sista konsert för viva la vida touren och det va så sjukt grymt! Det va en födelsedags present till mig själv och Angelica att åka till London och se dem. Vi hade tur när vi skulle in, vi köade inte speciellt länge utanför och hamnade jättenära scenen! Vi fick mycket för pengarna då det va tre förband, bland annat White Lies som också är ett utav mina favoritband och den stora Jay-Z!


Se bara så stort Wembley är!                                                       White Lies

När det äntligen var dags för Coldplay att spela började regnet ösa ner, ett riktigt hällregn! Vi va helt dygnsura men så fort Chris kom ut på scenen och de började spela kände jag inte av regnet och va lika lycklig som ett barn på julafton!
Chris Martin i ösregn!




Har sedan dess längtat efter att de ska ut på turne igen och om två veckor ska de spela på endags festivalen Where the Action is! Det ska bli så jävla grymt för de är så grymma live
Den spralliga Chris Martin som alltid springer fram och tillbaka på scenen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0