77 dagar.

Sista veckan innan mitt sommarjobb börjar..
Vill inte! Älskar mitt nuvarande jobb men måste få in mer pengar.

Att sitta i en reception framför datorn och svara i telefon eller vara ute i solen och leka med söta små barn hela dagarna? Inget svårt val! Men vad gör man inte för att få ihop pengarna så jag kan komma iväg till Bali!
Trodde ju att jag äntligen skulle få kunna boka min biljett men icke! Fick en ritkigt fet räkning på bilen som var tvungen att vara betald denna veckan.
Fan fan fan! Får lov att hålla ut två veckor till...
Är satans trött idag.. Har jobbat sen åtta imorse och börjar ännu tidigare imorgon. Ska jobba hela veckan, även till helgen. Sen gör jag min sista dag som vikarie på måndag! Efter det blir det upplärning på Bring innan de lämnar mig till att klara allt själv veckan efter det. Är en aning nervös och orolig men har som tur pappa i samma byggnad som få hjälpa mig när det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0