92 dagar.

Klockan är bara tio och det är redan 22 grader ute. U N D E R B A R T ! Sitter ute i solen efter en god frukost och tänkte pressa lite innan det är dags att ge sig av till jobbet. Jobbar bara 3,5 timmar idag så det är rätt skönt.

Igår tillbringade jag dagen med min goda vän Malin Sjösten som också ska följa med till Bali i september. Vi solade lite och tog det relativt lugnt. Lagade mat hemma hos Malin på kvällen och hade en mysig kväll framför tvn.

Men jag har kommti fram till att det måste vara något fel på mig när jag går och lägger mig ett, halv två på natten och sen vaknar halv sju imorse. Det är inget roligt. Jag vill kunna sova när man väl har sovmorgon, men icke!

Nej nu ska jag fortsätta njuta av det härliga vädret innan det är dags att jobba.




P e a c e .

Kommentarer
Postat av: Olaikamilla

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-09-13 @ 14:14:53
URL: http://olaikamilla.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0