93 dagar.

Uppe med tuppen som vanligt..

Än så länge ser det ut som en ledig dag idag, s k ö n t ! Men bara för att jag skriver det nu kommer de säkert ringa mig snart och säga att jag behövs någonstans. Pallar inte jobba idag men behöver ju pengarna till Bali så egentligen får jag inte tänka sånna tankar.

Men om, ifall, att det skulle sluta med att jag är ledig idag, f i n g e r s   c r o s s e d, så ska jag ut och försöka få upp min bränna igen. Det ser ut som om det ska bli fint väder och jag har tappat nästan all min färg nu under dessa regniga, kalla, nästan höst dagar. Skönt att det ska bli varmt i veckan igen, sommaren är på G.

Har börjat dagen med en nyttig och väldigt god frukost.






P e a c e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0