50 dagar.

Igår var jag hos Molly och hjälpte henne med sitt visum till Bali, det fick mig att tänka tillbaka på när vi bokade vår förra resa. Det slog mig även att jag nog inte riktigt förstått att vi snart ska tillbaka. Det var mindre än fem månader sen vi kom hem från vår Bali och nu är vi snart där igen. Jag har längtat så kopiöst mycket och det är idag exakt 50 dagar kvar. Tiden flyger iväg, veckorna går jättefort, snart är vi där!



Lagom sliten och fruse i köpenhamn i väntan på tåget hem efter att ha väntat på vårt bagage i flera timmar.

Jag hoppas att Malin kommer trivas där lika mycket som jag och Molly gör. Malin är väldigt taggad. Bara hon inte blir besviken, men hur skulle hon kunna bli det? Jag vet att jag hade samma tankar när jag och Molly åkte förra gången, men det slutade ju bra. Mer än bra skulle jag vilja säga! Molly blev ju lika förälskad i Bali och dess folk som jag.

 

Jag vet inte varför jag blir orolig ibland, är säker på att Malin kommer älska Bali.

Men kommer det bli samma sak med en extra Malin, Nita och alla andra som ska kommer och hälsa på? Jo, ju fler desto bättre hoppas jag på!

1  s e p t e m b e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0