51 dagar.

Har glömt att skriva att jag fått tillbaka mitt pass med ett nytt fint visum som låter mig vara i Indonesien i 60 dagar. S w e e t ! Nu är det bara en reseförsäkring som ska fixas och jag behöver lite mer pengar på kontot sen är jag redo att sticka!

Måste ta tag i att städa och tvätta min bil så jag kan lägga ut den på blocket för den måste bort innan jag åker! Får försöka hinna med det i veckan eller till helgen kanske. Någon som vill köpa en Skoda fabia -00 för ca 25 000?

Har inte mycket mer att skriva. Sitter på jobbet och här är så lugnt så jag har hittat Liza Marklunds Gömda i en bokhylla i matsalen som jag förtillfället läser när här inte finns något att göra.. dryyygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0