57 dagar.

Igår vad jag duktig och tog tag i det här med att söka visum! Malin ville ha hjälp med att fylla i sitt så kom hit igår och vi gjorde det tillsammans. Självklart ska dessa formlulär alltid vara krångliga och även om det var mindre än ett år sedan jag gjorde det sist var det ganska många frågetecken.
Men Malin ringde ambassaden idag och rätade ut alla åt oss. Så imorgon ska jag bara skicka in pengarna och sen posta det. Förhoppningsvis kommer det tillbaka om någon vecka med ett fin fint visum på 60 dagar till Indonesien!

Kommentarer
Postat av: tina

ska du till Indonesien....?? så spännande...lr har du redan åkt? ...ja, som du ser hittade jag din högerspalt även om den var lite "blek" i gråa färger så jag uppmärksammade den inte först........

2011-07-07 @ 10:40:12
URL: http://xklusiv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0