85 dagar.

Tatueringar - så jävla beroendeframkallande

Nu när jag va ute och reste gjorde jag två bamboo tatueringar i Thailand. När vi sen åkte vidare till Bali lärde jag känna några tatuerare där och blev väldigt sugen på att göra något mer. Men just då visste jag inte vad det va jag ville göra plus att jag hade riktigt råd. Därför lovade jag att när jag kommer tillbaka nästa gång ska de får sätta nålen i mig, så nu gäller det att fundera ut vad jag vill göra.


Jag har funderat på att bygga ut min maskros som jag gjorde i Thailand och påbörja en sleeve. Men jag tror jag är lite för feg för det. Jag har även varit inne på något med körsbärsblommor, det är jag lite fortfarande men vet inte riktigt om jag vill ha färgtatueringar.

 

Härom dagen tittade jag på en musikvideo med Rihanna och såg att hon har Schhh på fingret och det kan jag tycka är lite häftigt. Är också sugen på att gadda en fjäder på revbenen. Sen ska vi nog se till att jag och Molly blir anchor-girls. Mohahaha....!

Jag tror det slutar med att jag kommer hem med en sån här i vinter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0