75 dagar.

Är fan inte mycket piggare idag.. Är helt slut men tack gode gud så har jag iallafall lite sovmorgon imorgon innan det är dags att börja vid halv tio!
Under tidan när jag och Malin va på Bali i vintras bildades det en liten lista på saker som vi skulle göra innan vi åkte till Australien. Vi kunde checka av några saker från denna listan men inte speciellt mycket. Därför ska vi försöka göra något åt den nu när vi åker tillbaka.
Här kommer det jag kan komma ihåg av vår lilla lista.
  • Nusa Lembongan
  • Water Boom
  • Nusa Dua - Lyckades faktiskt åka dit hela två gånger!
  • Padang Padang
  • Surfa - gjorde det en gång och aldrig mer!
  • Tattuera mig - Malin gjorde det så denna gången är det min tur!
  • River Rafting - Så väldigt roligt!
  • Sumbawa
  • Ubud - never again
  • Gili Trawangan - Såklart vi åkte dit, 2ggr.
Väl på Gili Trawangan.
  • Dyka
  • Gå runt ön
  • Besöka de andra gili öarna?
  • Jobba i baren på Rudys - Of course my horse, every time!
  • Se soluppgången - Jag lyckades inte hålla mig vaken men det gjorde Malin och Elin!
Nu kan jag nog inte komma på fler saker. Men när man ser listan såhär lyckades vi iallafall klara av några utav punkterna och fler ska det bli snart!
Beautiful sunrise at Gili Trawangan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0